MIÉRT NEM ANYÁDAT HÍVOD? Miért a 112-t?
2018. szeptember 15. írta: BoldogÉ

MIÉRT NEM ANYÁDAT HÍVOD? Miért a 112-t?

Az indulás óta eltelt évek tapasztalataiból kiindulva videókkalkampányol a rendőrség, a mentőszolgálat valamint a katasztrófavédelem.

Most már talán a legtöbb ember tudja, hogy segélykérés esetén a 112-es segélyhívó telefonszámot kell tárcsázni, de elképesztő mennyiségű, beavatkozást nem igénylő telefont kapnak.

A szervek, ezzel a kisfilmmel kampányolnak:

Persze nem lenne a kampány igazán ütős, ha nem szedték volna össze az elképesztő hívások egy részét, amely a 112-re érkezett.

A központi segélyhívó rendszer 2014. március 13-i működésétől kezdve – amelyhez a katasztrófavédelem 2016. januárjában, a mentőszolgálat pedig 2017. augusztusában csatlakozott – az operátorok 21 086 745 hívást kezeltek, amelynek több mint 75 százaléka nem igényelt tényleges beavatkozást a készenléti szervek részéről.

(napi)

 

Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: boldoguljerden@gmail.com

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr4614241521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása