T. MÉSZÁROS ÉRDI POLGI TAGAD! Szerinte nem közpénzből küldte a levelet az első választóknak
2019. május 23. írta: BoldogÉ

T. MÉSZÁROS ÉRDI POLGI TAGAD! Szerinte nem közpénzből küldte a levelet az első választóknak

tmeszarosandras-altalukkuldott.jpg

Tegnap írtunk róla, Érden a Fidesz hogyan kampányol.

Ott írtuk, hogy a város polgármestere, T.Mészáros András nem átallott az első választóknak Fideszes X-elésre buzdító levelet. Természetesen a sok egyéb aggály mellett rögtön felmerült, hogy vajon kifizette a kiküldött 2709 db levelet, ami nem kevés pénz, sok százezres nagyságrendű.

Ezzel kapcsolatosan a hvg.hu küldött néhány kérdést a városvezetőnek, amelyben azt tudakolták, miért hivatalos érdi borítékban, polgármesterként szólította fel a fiatalokat a kormánypártok támogatására, milyen forrásból finanszírozta a levelek feladását, és hányat küldött ki, hogyan jutott tudomására az első választók kiléte, címe.

A válasz meg is érkezett a laphoz, amelyet mi is lehozunk.

T. Mészáros András válasza ma délután érkezett meg, válasza változtatás nélkül:

"Mint azt bizonyára Ön is tudja, a választáson induló szervezeteknek joguk és lehetőségük van arra, hogy a választási kampány időszakában a Nemzeti Választási Irodától anyagi ellenszolgáltatás fejében kikérjék a választói névjegyzékben szereplő személyek adatait.

Nem hivatalos érdi borítékban adtam postára a leveleket.

A 2709 db. levél finanszírozása nem közpénzből történt.

Álszentnek tartom azokat a véleményeket, amelyek felróják, hogy a Fidesz értékrendjét képviselem. Igen! Sose titkoltam. Én szorgalmaztam 1990-ben Érden a helyi Fidesz megalapítását. A Fidesz jelöltjeként indultam valamennyi választáson. A Fidesz polgármester-jelöltjeként választottak meg erre a tisztségre. Nem bújtam gyáván álcivil szervezetek mögé, soha nem állítottam magamról, hogy független lennék.

Én soha nem árultam el a Fidesz által képviselt értékrendet és soha nem árultam zsákbamacskát.

Nem így a baloldali álfüggetlen jelöltek, akik ugyan szégyellnek pártszínekben indulni egy-egy választáson, de a párttámogatást elfogadják. A függetlenség látszatát kelteni hazugság és gyávaság.

Hiszem, hogy a városépítés nem jobb- vagy baloldali. Koncepció, érdekérvényesítés és kompetencia – ezek kellenek ahhoz, hogy várost építhessünk. De értékrend nélkül ez sem működik."

Önök ezt elhiszik?

 

Itt léphetsz be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljerden@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr9914852554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása