HOLNAPTÓL JELENTŐS VÁLTOZÁSOK ÉRDEN IS A VONAT ÉS BUSZKÖZLEKEDÉSBEN! Mint minden évben
2019. június 08. írta: BoldogÉ

HOLNAPTÓL JELENTŐS VÁLTOZÁSOK ÉRDEN IS A VONAT ÉS BUSZKÖZLEKEDÉSBEN! Mint minden évben

buszmegallo-csabautca-torpeknek-01.jpg

Hasonlóképpen, mint ezen az ünnepen szokás minden évben, változik a vonat- és autóbusz-közlekedés pünkösdkor

A Mávinform közlése szerint június 9-én, vasárnap az ünnepnapi, 10-én, hétfőn a vasárnapi, 11-én, kedden pedig a szokásos munkanapi menetrend szerint járnak majd a vonatok. A Nyíregyházáról Debrecenen át Budapestre közlekedő Televonat ezúttal nem vasárnap, hanem pünkösdhétfőn közlekedik majd - tették hozzá.

A Volánbusz Közlekedési Zrt. helyi és helyközi autóbuszai június 8-án a szabadnapi, 9-én és 10-én pedig a munkaszüneti menetrend szerint közlekednek - írta a cég. A bevásárlóközpontok zárva tartása miatt a járatok nem fogják érinteni az áruházi megállóhelyeket pünkösdkor. Június 11-én, kedden már a munkanapokon megszokott menetrend szerint indulnak a járatok.

Mindkét társaság azt javasolja utasainak, hogy a jegyeket elővételben váltsák meg.

(via MTI)

 

Itt léphetsz be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljerden@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr8214884508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása