Több, mint EGYMILLIÓ ember nyilván nem téved! Vajon Ön ismeri a legújabb magyar politikai slágert? “De, ugye Elios még?” (VIDEÓVAL!)
2018. március 14. írta: Cseri Pali

Több, mint EGYMILLIÓ ember nyilván nem téved! Vajon Ön ismeri a legújabb magyar politikai slágert? “De, ugye Elios még?” (VIDEÓVAL!)

Nemrég elterjedt a neten egy remek, a kormánynak kevésbé barátságos videó, amit 72 óra alatt több mint egy millióan néztek meg, ennek megfelelően fel is borzolta a kedélyeket.

A zenés videóban az Orbán-Tiborcz klán tagjainak, illetve egyéb leginkább fideszes potentátoknak a fényképei pörögnek, alatta pedig a Karthago együttes hatalmas slágere a Requiem szól.  Természetesen a szöveget egy kicsit aktualizálták az alkotók.

Az újraszabott dal így kezdődik:

“Volt egy fiú és volt egy lány

Így állnak ők a nemzet lábán”

A refrénje pedig így dübörög:

“De ugye Elios még?

Ugye Elios még?

Ha olvastad az OLAF-jelentést.

Ugye Elios még,

Talán Elios még?

Mi várunk rád, mert vonz a sötétség!”

A Karthago zenekar elhatárolódott a videótól, még egy közleményt is kiadtak, hogy semmi közük sincs az újraértelmezéshez.

A videót egyébként, az első feltételezésekkel ellentétben, nem ellenzéki pártok, hanem civilek kreálták, akiknek nagyon elegük van abból, ami ebben az országban folyik.

Az egyikük (egykori Fidesz- szavazó) így nyilatkozott a miértekről:

“Láttam a másodikelmúlnyolcév alatt elmenni Németországba a nagyobbik fiamat, láttam a kisebbiket Londonba költözni, minden nap látom a lányunkat hogy már gimnazistaként hogyan készül elhagyni ezt az országot, láttam a kis falunkból elmenni 67 fiatalt külföldre, láttam a barátomtól miként vették el a trafikját, látom ahogy tönkre mennek kis vállalkozók, mert már a verseny sem létezik a piacon, csak az, hogy ki tud közelebb kerülni a döntéshozókhoz. A nyáron láttam egy temetőt, mert a világszínvonalú egészségügyünk olyan kórházakat működtet ahol az édesanyámat 2 nap alatt elvitte egy kórházi fertőzés. És már látom azt hogy nem én vagyok egyedül a szerencsétlen vesztes, hanem százezrek sorsában osztozom. Úgy is mondhatnám, hogy szerencsés vagyok, mert én már látok!”

 

Forrás: 444.hu

Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: boldoguljerden@gmail.com

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr7913738942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása