AZ ELLENZÉKI ÖSSZEFOGÁS 4. VÁLASZTÓKERÜLETI JELÖLTJE: Balla Imre
2019. augusztus 14. írta: Smitt Róbert Író

AZ ELLENZÉKI ÖSSZEFOGÁS 4. VÁLASZTÓKERÜLETI JELÖLTJE: Balla Imre

ballaimre2.jpg

Érden soha nem látott összefogás született meg az ellenzék részéről, amely mögé minden ellenzéki párt beállt. A széles összefogáshoz szakmájukhoz értő, remek szakembereket találtak.

Azt szokták mondani, hogy akkor jó egy történet igazán, ha a végén van egy komoly csavar, egy amolyan igazi csattanó. Hát akkor legyen így! Íme a csattanó, vagy a happy end... Tusculanum, Postástelep,Városközpont, Tisztviselőtelep, vagyis a 4. választókerület képviselőjelöltje: Balla Imre!

“Balla Imre 1975-ben született , és egy Duna menti faluban töltötte fiatal éveit. 1995 óta rövidebb-hosszabb megszakításokkal Érden él, jelenleg Tusculanumban. Az iskola elvégzése óta informatikusként dolgozik, viszont volt pár igen érdekes feladat, amiben részt vett.

Majd’ 10 éve elkezdett egy blogot írni a városról: jóról és rosszról egyaránt. Több hasznos weboldal kötődik a nevéhez, ami Érddel foglalkozik, ezeket saját erőből tartja fenn.

Mint a bemutatkozójában is írja: “Közélettel is a blogom indulása óta foglalkozom aktívan. Előtte csak nézelődtem, hogyan is mennek a dolgok a városban. Próbáltam szervezetten és szervezetlenül részt venni sok mindenben: voltam szavazatszámláló bizottsági tag, szavazatszámláló bizottsági elnök, a helyi választási bizottság tagja, eljártam mindenféle pártrendezvényekre, hogy megismerjem a különféle álláspontokat.

Eljárok a közmeghallgatásokra, fórumokra, jegyzetelek, naplót, vagy talán kis nagyképűséggel azt mondhatnám, hogy jegyzőkönyvet készítek, hogy azok is tájékozódhassanak a történtekről, akik nem lehettek jelen valamilyen okból kifolyólag.

Szerkesztettem helyi lapot az utcánk egy részének, szórtam áramszünetről és vízhiányról szóló szórólapokat, felhívtam a képviselőnk figyelmét néhány dologra. Felléptem, kerestem, tudósítottam, amikor úgy éreztem, hogy hasznos lehet vagy hiányérzetem volt, mert senki nem tette.

Nem tartozom a lánglelkű szónokok közé és nem vagyok a hangos kisebbség, mindig hagytam, hogy a tetteim beszéljenek helyettem.

Azért szeretnék a következő fokra lépni, mert szerintem lassan elértem a határaimat. Amit a munkám mellett, saját erőből el lehet érni, azt elértem. Szeretnék a városnak még több hasznos, használható, kedvelt szolgáltatást nyújtani, még több információval ellátni a lakosokat, és úgy általában még többet tenni.

Ehhez szeretném a segítségeteket kérni, hogy a hangotok lehessek a közgyűlésben.”

 

Fotó: Facebook

Itt léphetsz be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljerden@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr6415009402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása