LEÁLLÁS A BANKOKNÁL: Egy csomó szolgáltatás nem elérhető
2020. február 10. írta: Smitt Róbert Író

LEÁLLÁS A BANKOKNÁL: Egy csomó szolgáltatás nem elérhető

hibauzenet.png

Több magyarországi nagybank mobil applikációja vagy netbankja akadozik, illetve teljesen elérhetetlen. A bankok tájékoztatás szerint már dolgoznak a hiba elhárításán.

Több bank ügyfele is jelezte a Pénzcentrum szerkesztőségének, hogy nem vagy csak nehézkesen tudnak belépni a mobil applikációjukkal saját felületükre. 

Az MKB Bank például hibaüzenetben értesíti az ügyfeleket, hogy a mobil applikációjuk átmenetileg nem üzemel.

Az MKB Bankon felül ugyanakkor a CIB Banknál is bizonyítottan akadozik a rendszer, egyik kollégánkat ugyanis úgy tájékoztatta a CIB, hogy az online felületüket érintő lassulás tapasztalható, de már dolgoznak a problémán:

Kedves X! Jelenleg az online felületeket érintő lassulás tapasztalható. A probléma megoldásán dolgozunk. Elnézést kérünk a kellemetlenségért és köszönjük szépen a türelmet! Üdvözlettel: CIB Bank

(pénzcentrum)

Fotó: mkb 

Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!

Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit a boldoguljerden@gmail.com címre. Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr4715468044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása