Elégedettségi felmérés az ÉTV-nél.
Szeptember 3-tól megkezdődött a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által előírt Felhasználói Elégedettségi Felmérés Alapfelmérése.
Az idei évben esedékes felmérést a BellResearch Kft. kérdezőbiztosai fogják végezni a mintavétel során kiválasztott felhasználási helyek személyes felkeresésével.
A kérdezőbiztos igazolja magát, majd a szolgáltatás és az ivóvíz minőségével, a számlázással, díjfizetéssel, ügyfélszolgálattal, hibaelhárítással kapcsolatban fog kérdéseket feltenni-írja az ÉTV a honlapján.
A felmérés célja az ügyfelek véleményének megismerése, szolgáltatásunk színvonalának emelése.
A fotó illusztráció
Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit a boldoguljerden@gmail.com címre. Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon.