Valamilyen rendszerhiba folytán az UniCredit banknál, több számlatulajdonostól teljesen fals összegeket húztak le hóvégi díjként.
Az Index olvasói számoltak be először, hogy nem a megfelelő összeget vonták le a számláikról.
Egyikük arra panaszkodott, hogy havi zárási díjként a szokásos 1,05€ helyett 1105€ vettek le a számláról. Sikerült is így fizetés előtt mínuszba fordítani az egyenlegét. Ez az olvasó az internet bankon vette észre a hiányt, de ha valaki mondjuk egy üzlet pénztáránál éri a meglepetés, az kellemetlen pillanatokat élhet át.
A bank ügyfélszolgálatán az érdeklődő kliensnek azt mondták, hogy technikai malőr történt, dolgoznak a helyreállításon, de nem egyedi esetről van szó, rendszerszinten hibáztak a díjlevonásnál.
Állítólag 1-2 óra kell általában a helyreállításra, de többek szerint már sokkal több idő eltelt ennél.
Van akinél a szokásos 1 € havidíj helyett 1100 €-t könyveltek, míg a forintos számlán a szokásos 1100 Ft helyett 1 Ft-ot. Csak nem összekeverték a 2 számlát?
A lap megkérdezte az UniCreditet, hogy mi okozza a fennakadást, illetve, hogy mikorra javítják ki a hibát, a bankból az alábbi válasz érkezett:
“Adminisztratív hiba történt egyes díjak terhelésénél, amit kollégáink már javítottak. A tévesen terhelt díjak jóváírása folyamatos az érintett ügyfeleink számláin, aminek eredményeként a mai napon minden téves díjterhelést korrigálunk. Az okozott kellemetlenségért ügyfeleink elnézését kérjük.”
Ezek után jobb, ha minden Unicredites ügyfél jobb, ha megnézi a számláját.
Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Előre is köszönjük!
Írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit a boldoguljerden@gmail.com címre. Ha van kedved, lépj be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy kövesd a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon.