PROSZTÓ SZAVAZÓKÖRI TÖRTÉNET ÉRDEN! Az elegancia hiánya
2019. október 13. írta: Smitt Róbert Író

PROSZTÓ SZAVAZÓKÖRI TÖRTÉNET ÉRDEN! Az elegancia hiánya

vali_1.jpg

Érdekes történetet kaptunk egy kedves olvasónktól, mondhatni nagyon tanulságosat.

“Én a 13. választókerülethez tartozom. Ott szavaztam. 

Már az odavezető úton volt mit észrevenni. A hivatalnok utcán 2 fideszes plakát is volt, az egyik konkrétan a szavazókör bejáratánál. Én úgy tudtam, hogy ezeket el kellett volna távolítaniuk. Hát nem tették. 

Beérve a szavazókörbe sem ért meglepetés, csak a megszokottak, köszönést viszonozni luxus a kedves bizottságnak. 

Előttem a sorban volt egy fiatal ikerpár, köszöntötték őket, mint első szavazókat, kaptak ajándékot. Majd amikor bementek a szavazófülkékbe, összesúgott a bizottság. A következő épületes párbeszédnek voltam fültanúja:

Te, ők már az EP- választásoknál is szavazó korúak voltak. 

Most akkor kérjük vissza az ajándékot? Az de ciki!

De pont csak annyit kaptunk ahányan vannak. Ha mind eljön, én biztos nem mondom az utolsó kettőnek, hogy bocsi neked nem jutott. 

Jó, akkor kérjük vissza. 

És visszakérték 

Kifelé sem fogadták el a köszönésem.”

Hát igen, T. Mészároséknak nem sikerült minden plakátot kicserélniük. És az ajándék visszakérése külön gáz volt.

 

A fotó illusztráció

Itt léphetsz be a Boldogulj Érden Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljerden@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Érden oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljerden.blog.hu/api/trackback/id/tr8115221186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása